085-130 24 80 info@sfrp.nl

Sociaal Fonds Particuliere Beveiliging

“Met het SFRP systeem kunnen wij als fonds veel efficiënter en gestructureerder onze werkzaamheden uitvoeren. Met hetzelfde aantal FTE kunnen we nu veel meer bereiken”

Only the Best

9

Eco Friendly Construction

Donec sollicitudin molestie malesuada. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Donec rutrum
9

The Newest Technology Repairs

Donec sollicitudin molestie malesuada. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Cras ultricies ligula sed
9

High Quality Construction Management

Donec sollicitudin molestie malesuada. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Cras ultricies ligula sed

Years Established

Completed Projects

Field Workers

Office Staff

Achtergrond

Aanleiding / besluit

In 2017 besloot het bestuur dat er een betere controle diende te komen op de naleving van de cao. Vanuit werkgeversoptiek om te zorgen voor een “fair playing level field” en vanuit werknemersoptiek dienen medewerkers beloond te worden waarvoor men heeft gewerkt. Niet dat voor 2017 niet werd gecontroleerd alleen die was voor die tijd georganiseerd met een extern accountantskantoor die in een tweetal maanden een aantal bedrijven bezocht en hierover rapporteerde.

 

Opstart / Saas-oplossing

Het besluit dat er werd gestart met “eigen” controleurs. Samen met de geworven controleurs, het bestuurssecretariaat en bestuur werd invulling gegeven aan het normenkader en de wijze van controleren. Na enige tijd – In eerste instantie gestart met het handmatig (Word, Excel, Outlook) bijhouden – werd besloten tot het implementeren van een SaaS oplossing. Hiervoor waren een aantal partijen geselecteerd die op basis van de specificaties een “standaard” oplossing konden bieden. Hieruit is de Sociaal Fonds Resource Planningspakket ontstaan.

Projectmatige invoering / implementatie

De implementatie van de Saas-oplossing werd opgestart met het begrip van “tijdens de verbouwing blijft de winkel open”. Hierbij werd het sociaal fonds niet alleen ondersteund bij het definiëren van de spec’s maar ook het migreren van data uit de verschillende bronnen in het systeem opdat de controleurs en planning direct verder konden met hun werkzaamheden en communicatie met de bedrijven.

Projectmatige invoering / implementatie

De implementatie van de Saas-oplossing werd opgestart met het begrip van “tijdens de verbouwing blijft de winkel open”. Hierbij werd het sociaal fonds niet alleen ondersteund bij het definiëren van de spec’s maar ook het migreren van data uit de verschillende bronnen in het systeem opdat de controleurs en planning direct verder konden met hun werkzaamheden en communicatie met de bedrijven.

Going concern  / doorontwikkeling

In de loop der tijd is de Saas-oplossing uitgebreid met een premie-module, uitgebreidere rapportages, integratie de Saas-e-mail-oplossing met de bedrijfs outlook e-mail oplossing en andere kleinere gebruikersaanpassingen. Een Saas-oplossing die ook gekoppeld is met het financiele administratieve systeem.

Inmiddels gebruikt het SFPB de sfrp-applicatie al meer dan drie jaar. Men zegt hierover “de sfrp-appicaltie zorgt ervoor dat fouten geminimaliseerd worden en helpt ons bij het monitoren van afspraken en informatie wordt meteen op de juiste manier verwerkt”. Maar ook dat bij personeelsmutaties bij het secretariaat de planning en opvolging naadloos overgaat.

“Suspendisse neque erat, imperdiet ac non, sollicitudin accumsan lacus. Vestibulum ac ex rutrum, pellentesque purus et, lacinia mi. Nullam maximus lectus libero.”
John Smith – Divi Corner

Contact 

Bel: (085) 130 24 80

Pettermerstraat 7, 1823CW Alkmaar

Bereikbaar: Maandag-Vrijdag 8.00 - 17.00 uur

Mail ons op: info@sfrp.nl